Bij het lokaal bestuur Duffel streven we naar een kwalitatieve en efficiënte zorgverlening. We zijn op zoek naar een gedreven beleidscoördinator zorg die ons team komt versterken en helpt bij het realiseren van onze ambitieuze doelstellingen.
Functiebeschrijving
Als beleidscoördinator zorg ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van alle voorzieningen en diensten binnen de cluster zorg. Je speelt een cruciale rol in het ontwikkelen en uitvoeren van strategisch beleid, waarbij je rekening houdt met financiële, organisatorische en reglementaire mogelijkheden.
Meer info over de functie vind je in de functiebeschrijving die je onderaan deze pagina kan downloaden.
Taken en verantwoordelijkheden
- Vertalen van het bestuursakkoord naar operationele doelstellingen.
- Ondersteunen bij de opmaak van strategische nota's, meerjarenplanning en budgetten.
- Coördineren van de werking van alle diensten binnen de cluster zorg.
- Initiëren en stimuleren van samenwerkingsverbanden met OCMW, buurgemeenten en externe instanties.
- Optimaliseren van de dienstverlening en personeelsbezetting.
- Beheren van budgetten en financiële rapportages.
- Verantwoordelijk voor interne en externe communicatie.
- Coachen en ondersteunen van medewerkers en diensthoofden.
Wat bieden wij?
- Een afwisselende job met heel wat verantwoordelijkheden en uitdagingen.
- Een aantrekkelijk salaris op niveau A (A3a – A4a: bruto min. – max.: 4.651,37 – 6.800,20 euro).
- Aangetoonde relevante ervaring en eerdere tewerkstelling kunnen in aanmerking komen voor het bepalen van de anciënniteit.
- Hospitalisatieverzekering en een aanvullend pensioen.
- Maaltijdcheques (8 euro per stuk).
- Ecocheques en InDuffelbons.
- Tot 35 verlofdagen per jaar.
- Fietsvergoeding en gratis woon-werkverkeer bij gebruik van openbaar vervoer.
- Fietsleaseplan.
- Mogelijkheid tot hybride werken.
Wanneer kom je in aanmerking?
- Je hebt een opleiding op masterniveau en je hebt minstens vijf jaar relevante ervaring als leidinggevende.
- Je bent een strategische denker met sterke analytische vaardigheden.
- Je hebt uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden.
- Je bent klantgericht, empathisch en een teamspeler.
- Je bent in het bezit van een blanco strafregister (max. drie maanden oud).
- Je vertoont een gedrag dat in overeenstemming is met de eisen van de functie.
- Je geniet de burgerlijke en politieke rechten.
- Je voldoet aan de vereiste over de taalkennis opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken.
- Je slaagt voor de selectieprocedure.
Selectieprocedure
De selectieprocedure bestaat uit een schriftelijke thuisopdracht en een mondelinge proef. Maximum drie kandidaten (hoogste gerangschikte) mogen nadien deelnemen aan het assessment center.
De thuisopdracht krijg je toegestuurd op dinsdag 17 juni 2025 en moet je ten laatste terugbezorgen op maandag 23 juni 2025.
De mondelinge proef gaat door op woensdag 2 of donderdag 3 juli 2025.
Meer info
Voor meer informatie over de selectieprocedure kan je terecht bij de dienst HR en loopbaanbeheer via selecties @duffel.be of telefonisch via 015 30 72 70.
Voor meer inhoudelijke informatie kan je terecht bij de algemeen directeur, Tim Op de Beeck: tim.opdebeeck@duffel.be.
Solliciteren
Solliciteren kan tot en met vrijdag 30 mei 2025 via onderstaande knop:
Contact
HR en loopbaanbeheer
- Adres
- Gemeentestraat 212570Duffel
- Stratenplan
- bekijk op Google Maps
- T.
- 015 30 72 70
- hr@duffel.be
Vandaag
Morgen
Deze dienst is telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 9 tot 12 u. en van 13 tot 16.30 u. en vrijdag van 9 tot 12 u.