Als maatschappelijk werker sta je in voor de realisatie van een goed opnamebeleid van (kandidaat-) bewoners van de GAW De Craene, waarbij jij de klant en diens omgeving begeleidt, ondersteunt en informeert. Ten aanzien van de (kandidaat-)bewoners en familieleden bied je administratieve en psychosociale ondersteuning voor en tijdens het verblijf in de GAW. Je ondersteunt en begeleidt ook cliënten met zorgvragen die nog in de thuisomgeving wonen en hun mantelzorgers. Je zorgt er voor dat zij zo lang mogelijk, afhankelijk van hun wensen en noden, op een kwalitatieve manier thuis kunnen blijven wonen.
Heb je een hart voor senioren? Ben je iemand die de handen uit de mouwen wil steken? Dan ben jij de zorgtrajectcoach die we zoeken. Bovendien hechten wij enorm veel belang aan de zorg voor onze medewerkers. Zij zijn ons grootste kapitaal.
Aarzel niet om te solliciteren. Wij maken zeer graag kennis met jou.
Wat verwachten wij van jou?
- Je bent een enthousiaste en geëngageerde maatschappelijk werker die de oudere Duffelaar wil ondersteunen op momenten dat deze hulp nodig heeft.
- Je informeert en begeleidt cliënten en hun familie onder andere op administratief en psychosociaal vlak, in het kader van een opname GAW of in een thuiszorgsituatie. Je plaatst de cliënt op de eerste plaats.
- Je kan goed luisteren naar mensen, hebt een groot inlevingsvermogen en hebt sterke communicatieve vaardigheden.
- Je bent goed in je werk plannen en organiseren.
Vereisten
- Je beschikt over een bachelor diploma in sociaal agogisch werk met de titel van maatschappelijk werker of een daarmee gelijkgesteld diploma, ofwel een bachelor diploma in de sociale gezondheidszorg of een daarmee gelijkgesteld diploma.
- Ervaring in sociaal werk is een pluspunt.
- Je beschikt over een blanco strafregister
- Je slaagt voor de selectieprocedure die bestaat uit een competentieproef en een mondelinge proef.
Aanbod
- Een contract van onbepaalde duur halftijds (50 %). Combinatie met tijdelijk halftijdse job als maatschappelijk werker sociale dienst is mogelijk.
- Een afwisselende job met veel menselijk contact en heel wat eigen verantwoordelijkheden.
- Een aantrekkelijk salaris (relevante ervaring en eerdere tewerkstelling komen in aanmerking voor het bepalen van de geldelijke anciënniteit).
- 35 vakantiedagen
- Maaltijdcheques (8 euro per stuk).
- Ecocheques en InDuffelbons.
- Fietsvergoeding en gratis woon-werkverkeer bij gebruik van openbaar vervoer.
- Een flexibele arbeidsregeling en thuiswerk mogelijk.
Meer info
Meer informatie over deze functie vind je in de functiebeschrijving onderaan.
Voor verdere praktische info kan je terecht bij Bruno Vansteenwegen, beleidscoördinator zorg: bruno.vansteenwegen@duffel.be.
Solliciteren
Je kan je kandidatuur indienen door het online sollicitatieformulier in te vullen via onderstaande knop.
Contact
HR en loopbaanbeheer
- Adres
- Gemeentestraat 212570Duffel
- Stratenplan
- bekijk op Google Maps
- T.
- 015 30 72 70
- hr@duffel.be
Morgen
Het onthaal en het vrijetijdsloket in het gemeentehuis zijn toegankelijk tijdens de openingsuren. Voor onze andere diensten vragen we je een afspraak te maken. Neem hiervoor tijdig contact op met de dienst die je nodig hebt via telefoon of via e-mail. Met burgerzaken en het omgevingsloket kan je een afspraak maken via de website. Je kan daarnaast ook gebruik maken van ons digitaal loket. Alle info vind je via volgende link: werken op afspraak.