De sociale dienst van het lokaal bestuur Duffel bestaat uit een team geëngageerde collegas die de Duffelaar ondersteunen op momenten dat hij of zij het nodig heeft. We zoeken tijdelijk (één jaar) een gemotiveerde collega om het team te versterken.
Wat verwachten wij van jou?
- Je bent een enthousiaste en geëngageerde maatschappelijk werker die de Duffelaar wil ondersteunen op momenten dat deze hulp nodig heeft.
- Je informeert en begeleidt cliënten onder andere op administratief en psychosociaal vlak. Je behandelt hulpverleningsdossiers i.v.m. de toekenning van leefloon en financiële steun.
- Je plaatst de cliënt op de eerste plaats.
- Je kan goed luisteren naar mensen, hebt een groot inlevingsvermogen en hebt sterke communicatieve vaardigheden.
- Je bent goed in je werk plannen en organiseren.
- Je bent een fijne teamspeler.
Selectietechnieken
Selectie gebeurt op basis van cv-screening en een gestructureerd competentie-interview. Na het ontvangen van je kandidatuur word je onmiddellijk uitgenodigd op het selectiegesprek.
Kom je in aanmerking?
- Je beschikt over een bachelor diploma in sociaal agogisch werk met de titel van maatschappelijk assistent of een daarmee gelijkgesteld diploma, ofwel een bachelor diploma in de sociale gezondheidszorg of een daarmee gelijkgesteld diploma.
- Ervaring in sociaal werk is een pluspunt.
- Je slaagt voor de selectieprocedure.
Wij bieden
- Een interessante en gevarieerde job op de afdeling welzijn van het lokaal bestuur Duffel.
- Flexibele werkuren en hybride werken om werk en privé optimaal op elkaar af te stemmen.
- Maaltijdcheques van 8 euro.
- Hospitalisatieverzekering
- Fietsvergoeding en/of gratis woon-werkverkeer bij gebruik van het openbaar vervoer.
Info over de vacature
Meer info over de functie vind je in de functiebeschrijving onderaan deze pagina.
Voor verdere praktische info kan je terecht bij Veerle Van Bellinghen, afdelingshoofd welzijn: veerle.vanbellinghen@duffel.be.
Solliciteren
Je kan je kandidatuur indienen door het online sollicitatieformulier in te vullen:
De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen is dinsdag 31 januari 2023.
Contact
HR en loopbaanbeheer
- Adres
- Gemeentestraat 212570Duffel
- Stratenplan
- bekijk op Google Maps
- T.
- 015 30 72 70
- hr@duffel.be
Het onthaal en het vrijetijdsloket in het gemeentehuis zijn toegankelijk tijdens de openingsuren. Voor onze andere diensten vragen we je een afspraak te maken. Neem hiervoor tijdig contact op met de dienst die je nodig hebt via telefoon of via e-mail. Met burgerzaken en het omgevingsloket kan je een afspraak maken via de website. Je kan daarnaast ook gebruik maken van ons digitaal loket. Alle info vind je via volgende link: werken op afspraak.