Vacature deskundige infrastructuur (m/v/x)

Gepubliceerd op: vrijdag 29 oktober 2021 11 u.
Contractueel – voltijds – bepaalde duur (1 jaar) – niveau B

Hou jij van gebouwen en onroerend goed in perfecte staat? Ben jij de planner die onderhoudswerken feilloos kan coördineren? Staat preventie en preventief onderhoud hoog op je agenda? Dan ben jij de deskundige infrastructuur die we zoeken.

Functieomschrijving

Als deskundige infrastructuur sta je in voor de coördinatie van het periodiek onderhoud van het patrimonium van het lokaal bestuur. Daarnaast sta je in voor de coördinatie van en geef je advies rond uitbesteding van onderhoudswerken.

Je geeft het afdelingshoofd uitvoering en exploitatie advies over het uitvoeren van werken door derden of in eigen beheer zodat er efficiënt wordt omgesprongen met middelen.

Je biedt ondersteuning bij prijsvragen en aankopen. Je controleert de ingediende offertes en rapportering met het oog op de gunning en je contacteert en onderhandelt met leveranciers en hun afgevaardigden.

Je ondersteunt het afdelingshoofd uitvoering en exploitatie voor een aantal taken i.v.m. het preventiebeleid. Je bent contactpersoon voor de keuringsorganismen en zorgt voor de opvolging van de periodieke keuringen. Je vraagt de nodige adviezen en zorgt voor de opmaak van de noodzakelijke beheersplannen of risico-analyses, onder andere in functie van brandveiligheid, asbestinventarisatie, legionellabeheer, enz. Je zorgt voor de opvolging van bemerkingen en neemt de nodige acties in het kader van aanpassingen en herstellingen.

Je bent een teamspeler die met diverse actoren vlot kan samenwerken.

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit een sollicitatiegesprek en een mondelinge proef die zal doorgaan in de loop van de maand december 2021.

Wij bieden:

  • Een afwisselende job, met veel menselijk contact en heel wat eigen verantwoordelijkheden. 
  • Een aantrekkelijk salaris (relevante ervaring en eerdere tewerkstelling komen in aanmerking voor het bepalen van de geldelijke anciënniteit). 
  • Hospitalisatieverzekering en een aanvullend pensioen. 
  • Maaltijdcheques (8 euro per stuk). 
  • Ecocheques en Induffelbons.
  • Tot 35 verlofdagen per jaar.
  • Fietsvergoeding en gratis woon-werkverkeer bij gebruik van openbaar vervoer.
  • Thuiswerken en flexwerken.

Kom je in aanmerking voor deze vacature?

  • In het bezit zijn van een bachelordiploma. Bij voorkeur ervaring met gebouwenbeheer.
  • Een gedrag vertonen dat in overeenstemming is met de eisen van de functie.
  • De burgerlijke en politieke rechten genieten.
  • Voldoen aan de vereiste over de taalkennis opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken.
  • In het bezit zijn van een blanco strafregister (het attest moet enkel ingediend worden bij een effectieve aanwerving).
  • Slagen voor een selectieprocedure.

Meer info

Meer info over deze functie vind je onderaan in het functieprofiel.

Voor verdere praktische info kan je terecht bij Christoph Van Slagmolen, beleidscoördinator omgeving en infrastructuur: christoph.vanslagmolen@duffel.be.

Je kan je kandidatuur indienen via de knop hieronder.

Solliciteer

De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen is dinsdag 30 november 2021 om 12 uur.

Contact

HR en loopbaanbeheer

Adres
Gemeentestraat 212570Duffel
Stratenplan
bekijk op Google Maps
T.
015 30 72 70
e-mail
hr@duffel.be

Het algemeen onthaal in het gemeentehuis is toegankelijk tijdens de openingsuren. Voor onze andere diensten vragen we je een afspraak te maken. Neem hiervoor tijdig contact op met de dienst die je nodig hebt via telefoon of via e-mail. Met burgerzaken, het omgevingsloket en het vrijetijdsloket kan je een afspraak maken via de website. Je kan daarnaast ook gebruik maken van ons digitaal loket. Alle info vind je via volgende link: werken op afspraak. 

Openingsuren
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief Terug naar nieuwsoverzicht

Feedback over de website

Heb je niet gevonden wat je zocht? Opmerkingen over de website? Laat het ons weten