Vacature: deskundige programmatie en communicatie

Gepubliceerd op: woensdag 18 november 2020 9 u.
Cinema Plaza is op zoek naar een enthousiaste en gedreven deskundige programmatie en communicatie (m/v/x). De deskundige maakt deel uit van het team cultuur en erfgoed van het lokaal bestuur Duffel, binnen de bredere afdeling vrije tijd.

Contractueel – voltijds – niveau B

Hij/zij stelt een kwaliteitsvol aanbod samen met aandacht voor variatie over genres en doelpubliek, dat verbindt met actuele thema’s en dat de Duffelse context weerspiegelt. Hij/zij coördineert de digitale en analoge communicatie van het aanbod via verschillende kanalen.

Meer informatie over de inhoud van de functie vind je in het functieprofiel onderaan.

Cinema Plaza is een klein en jong cultuurhuis onder de vleugels van lokaal bestuur Duffel en gehuisvest in een iconische, gerestaureerde dorpscinema uit de jaren ’20 van vorige eeuw. Het is een gastvrij huis waarin de gebruiker centraal staat van passant tot deelnemer, van bezoeker tot vrijwilliger, van informele organisatie tot klassieke vereniging, van bedrijven tot scholen en van amateur tot bekende artiest. 

De cinemazaal met 220 zitplaatsen vormt het decor van een divers aanbod: Cinema Plaza programmeert zelf school- en podiumvoorstellingen, gaande van populaire en herkenbare voorstellingen tot te ontdekken parels, van gevestigde waarden tot jong, minder gekend en te ontdekken talent. Door zijn geschiedenis van dorpsbioscoop kiest Cinema Plaza ook voor een ruim filmaanbod. Daarnaast zijn verschillende verenigingen en organisatoren met een publieksaanbod te gast in Cinema Plaza. 

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt een goede kennis van en sterke betrokkenheid bij podiumkunsten en film.
  • Je hebt oog voor nieuwe tendensen en ontwikkelingen in de kunst- en cultuursector.
  • Je bent organisatorisch sterk.
  • Je kan verbindend en inspirerend communiceren.
  • Je hebt een frisse blik op zowel digitale als klassieke communicatie.
  • Je bent bereid om ’s avonds en tijdens het weekend te werken.

Selectietechnieken

  • Als er meer dan 30 kandidaten zijn maakt de jury een preselectie op basis van kennis van het culturele veld en motivatie.
  • De preselectie gebeurt aan de hand van de ingediende cv’s en motivatiebrieven waarin de kandidaten hun kennis, ervaring, persoonlijke interesses en motivatie kunnen aangeven.
  • Via de preselectie worden in dat geval maximum 30 deelnemers geselecteerd om deel te nemen aan een schriftelijke proef in januari.
  • Indien je geslaagd bent voor de schriftelijke proef dan ontvang je een uitnodiging voor de mondelinge proef.

Wie komt in aanmerking voor deze vacature?

  • In het bezit zijn van een bachelor diploma;
  • een gedrag vertonen dat in overeenstemming is met de eisen van de functie;
  • de burgerlijke en politieke rechten genieten;
  • voldoen aan de vereiste over de taalkennis opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken;
  • in het bezit zijn van een blanco strafregister (het attest moet enkel ingediend worden bij een effectieve aanwerving);
  • slagen voor een selectieprocedure.

Wij bieden 

  • Een afwisselende job, met veel menselijk contact en heel wat eigen verantwoordelijkheden.
  • Een aantrekkelijk salaris (relevante ervaring en eerdere tewerkstelling komen in aanmerking voor het bepalen van de geldelijke anciënniteit). 
  • Hospitalisatieverzekering en een aanvullend pensioen. 
  • Maaltijdcheques (8 euro per stuk). 
  • Fietsvergoeding en gratis woon-werkverkeer bij gebruik van openbaar vervoer. 

Info over de vacatures

Voor verdere praktische info kan je terecht bij Lutgart De Beukeleer: lutgart.debeukeleer@duffel.be

Solliciteren

Je kan je kandidatuur indienen door het online sollicitatieformulier in te vullen:

Solliciteer

De uiterste datum voor het indienen van de kandidaturen is woensdag 9 december 2020.

Contact

HR en loopbaanbeheer

Adres
Gemeentestraat 212570Duffel
Stratenplan
bekijk op Google Maps
T.
015 30 72 70
e-mail
hr@duffel.be

Vandaag

gesloten

Morgen

gesloten

Het algemeen onthaal in het gemeentehuis is toegankelijk tijdens de openingsuren. Voor onze andere diensten vragen we je een afspraak te maken. Neem hiervoor tijdig contact op met de dienst die je nodig hebt via telefoon of via e-mail. Voor de dienst burgerzaken en het vrijetijdsloket kan je een afspraak maken via de website. Je kan daarnaast ook gebruik maken van ons digitaal loket. Alle info vind je via volgende link: werken op afspraak. 

Openingsuren
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief Terug naar nieuwsoverzicht

Feedback over de website

Heb je niet gevonden wat je zocht? Opmerkingen over de website? Laat het ons weten