Vacature deskundige burgerzaken

Gepubliceerd op: vrijdag 10 maart 2023 9 u.
Lokaal bestuur Duffel heeft een vacature voor een deskundige burgerzaken - contractueel - voltijds - niveau B - m/v/x.

Bij het lokaal bestuur Duffel bouwen meer dan 450 collega’s dagelijks aan een moderne organisatie met jobs van betekenis. Wil je elke dag het gevoel dat je impact hebt op de tevredenheid en het welzijn van onze inwoners? Zorg je graag mee voor een klantvriendelijk lokaal bestuur? Dan hebben we een boeiende functie voor jou:

Deskundige burgerzaken – contractueel – voltijds – niveau B

Als deskundige ben je samen met je collega’s de spil van de dienst burgerzaken en het aanspreekpunt voor de burger inzake materies burgerzaken. Je zet graag je tanden in complexere dossiers, bent graag bezig met administratie en wetgeving en draagt een correcte en klantgerichte dienstverlening hoog in het vaandel. Ben je van nature hulpvaardig, sterk in schriftelijke en mondelinge communicatie, dan ben jij de aanwinst die de dienst burgerzaken van de gemeente Duffel zoekt.

Meer weten over de inhoud van de functie, lees dan de functieomschrijving onderaan deze pagina.

Profiel

  • Je bent een teamplayer.
  • Je komt graag in contact met de burger en helpt deze graag verder.
  • Zaken uitzoeken schrikt jou niet af.
  • Je bent stressbestendig en kan zelfstandig werken.
  • Je bent een kei in administratie.
  • Je hebt verantwoordelijkheidszin en bent communicatief sterk onderlegd.

Voorwaarden

  • Je beschikt over een bachelordiploma.
  • In het kader van een bevordering voldoe je aan de bevorderingsvoorwaarden.
  • Je vertoont gedrag in overeenstemming met de eisen van de functie. Dit wordt getoetst aan de hand van een uittreksel uit het strafregister van maximaal 3 maanden oud.
  • Je geniet je burgerlijke en politieke rechten.
  • Je voldoet aan de vereiste taalkennis, opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken.
  • Je slaagt voor de selectieprocedure: deze bestaat uit een schriftelijke en een mondelinge proef.

Aanbod

  • Een voltijdse functie in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur.
  • Weddeschaal B1-B3.
  • Relevante ervaring (ook uit de privé) kan meegenomen worden.
  • Flexibele werkuren en hybride werken om werk en privé optimaal op elkaar af te stemmen.
  • Maaltijdcheques van 8 euro zichtwaarde.
  • Gratis hospitalisatieverzekering en groepsverzekering.
  • Fietsvergoeding en/of 100 % terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer.
  • Ecocheques t.w.v. 160 euro/jaar en InDuffelbons t.w.v. 40 euro/jaar.

Info over de vacature

Voor verdere info over de inhoud van de vacature kan je terecht bij Bea Op de Beeck bea.opdebeeck@duffel.be

Solliciteren

Je kan je kandidatuur indienen door het online sollicitatieformulier hieronder in te vullen:

Online aanvragen

De uiterste datum voor het indienen van je kandidatuur is vrijdag 31 maart 2023

Contact

HR en loopbaanbeheer

Adres
Gemeentestraat 212570Duffel
Stratenplan
bekijk op Google Maps
T.
015 30 72 70
e-mail
hr@duffel.be

Het onthaal en het vrijetijdsloket in het gemeentehuis zijn toegankelijk tijdens de openingsuren. Voor onze andere diensten vragen we je een afspraak te maken. Neem hiervoor tijdig contact op met de dienst die je nodig hebt via telefoon of via e-mail. Met burgerzaken en het omgevingsloket kan je een afspraak maken via de website. Je kan daarnaast ook gebruik maken van ons digitaal loket. Alle info vind je via volgende link: werken op afspraak

Openingsuren
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief Terug naar nieuwsoverzicht

Feedback over de website

Heb je niet gevonden wat je zocht? Opmerkingen over de website? Laat het ons weten