We willen weten hoe de bezoekers Cinema Plaza beleven. De mening van het publiek over de programmatie, de infrastructuur, de communicatie, enz. is belangrijke informatie om de werking van Cinema Plaza nog te verbeteren. Verder willen we ook te weten komen waarom bepaalde mensen en doelgroepen niet of niet meer naar ons cultuurhuis komen.
De vragenlijst is wetenschappelijk onderbouwd, uitgebreid getest en volledig anoniem. Het invullen van de enquête neemt ongeveer 10 minuten in beslag. Het onderzoek loopt tot en met 31 januari 2026. Deelnemers kunnen een reis ter waarde van 1.000 euro winnen en voor elke volledig ingevulde vragenlijst wordt ook nog eens 1 m² bedreigd regenwoud gered.
We maken dit onderzoek uitgebreid bekend via sociale media, nieuwsbrieven en affiches. Minder digitaal-vaardige bezoekers kunnen voor het invullen van de vragenlijst terecht bij de Duffelse CyberSenioren. Ook op de dinsdagmarkt zal er gelegenheid zijn om deel te nemen.
© Foto: Vincent Van Hoorick
