Ben jij een probleemoplosser met een passie voor ICT?
Wij zoeken een gedreven Administratief Medewerker ICT en Databeheer om ons team te versterken. In deze functie ben je de spil van onze eerstelijns-ICT-helpdesk en ondersteun je collegas bij het optimaal functioneren van onze gemeentelijke ICT-systemen.
Functieomschrijving
- Eerstelijns-helpdesk: Je bent het eerste aanspreekpunt bij ICT-vragen en problemen. Je biedt directe ondersteuning en schakelt waar nodig door.
- Ondersteuning ICT-projecten: Samen met je collega's werk je mee aan projecten die de werking van onze diensten verbeteren.
- Beheer van ICT-apparatuur: Je installeert en onderhoudt pcs, randapparatuur en software.
- Technische ondersteuning: Je helpt collegas met praktische ICT-problemen.
- Teamspeler: Je werkt samen binnen Team ICT & Data en ondersteunt collegas bij drukte of afwezigheid.
Jouw profiel
- Klantgerichte instelling en een servicegerichte aanpak.
- Basiskennis van ICT-hardware en -software.
- Communicatieve vaardigheden en een open houding.
- Flexibiliteit en een probleemoplossend vermogen.
- Nauwkeurigheid en het vermogen om zelfstandig te werken.
- Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs.
- Je vertoont een gedrag dat in overeenstemming is met de eisen van de functie.
- Je geniet de burgerlijke en politieke rechten.
- Je voldoet aan de vereiste over de taalkennis opgelegd door de wetten op het gebruik der talen in bestuurszaken.
- Je bent in het bezit zijn van een blanco strafregister (het attest moet enkel ingediend worden bij een effectieve aanwerving).
- Je slaagt voor de selectieprocedure.
Selectietechnieken
De selectieprocedure bestaat uit een competentieproef en een mondelinge proef.
De competentieproef is een thuisopdracht. Deze zal je ontvangen op 31 januari 2025 en zal je moeten terugbezorgen op 3 februari 2025.
Diegenen die geslaagd zijn voor de thuisopdracht mogen deelnemen aan de mondelinge proef. Deze zal doorgaan op 12 februari 2025.
Wat bieden wij?
- Een afwisselende job met heel wat administratieve uitdagingen.
- Een aantrekkelijk salaris (C1 – C3: bruto min. – max.: 2349,46 euro – 4300,11 euro)
- Relevante ervaring en eerdere tewerkstelling komen in aanmerking voor het bepalen van de geldelijke anciënniteit.
- Hospitalisatieverzekering.
- Maaltijdcheques (8 euro per stuk).
- Fietsvergoeding en gratis woon-werkverkeer bij gebruik van openbaar vervoer.
- Mogelijkheid tot fietslease.
- Ecocheques en InDuffelbons.
Meer info
Voor verdere inhoudelijke informatie kan je terecht bij Giovanni Cangelli, afdelingshoofd interne ondersteuning, giovanni.cangelli@duffel.be
Voor informatie rond de selectieprocedure kan je terecht bij Laura Truyts, deskundige HR en loopbaanbeheer, laura.truyts@duffel.be
Solliciteren
Je kan je kandidatuur hieronder indienen.
De uiterste datum voor het indienen van je kandidatuur is maandag 27 januari 2025.